táto technológia ma zaujíma. Ešte som nemal česť vyskúšať. Naozaj ju nenachytáte na hruškách ani keď točíte s očami rýchlo? Stále pozerám na to najvyššie možné rozlíšenie bez nejakého viditeľného, dodatočného "doskakovania"?
Odpovědět0 0
50- 70 ms, znie ako dosť veľa, ale asi nie v takomto prípade. Už len osobne vyskúšať. Ďakujem.
Odpovědět0 0
Tak potom ake 4k, ked to resampluje cez 'foveated rendering' na kocko-pes rozlisenie?
Samozrejme ako pouzitie tejto metody kvitujem. Uz len ako to zvladnu, aby to nebolo rusive, lebo oko ma kazdy trochu ine.
Odpovědět0 0
Tak jestli se v leteckém simulátoru kouknu na kilometr vzdálené letadlo a se starými VR je to jen několik pixelů zatímco s novými VR poznám že je to Focke Wulf 190, tak to 4K alespoň pro mne bude
Odpovědět0 0
Fyzické rozlišení displeje musí být 4k, jinak by to nefungovalo.
Odpovědět0 0
Displeje jsou 4k. Softwarove se renderuje max rozlišení v místě,lam koukáte. To je vše. Tj. O rozlišení nepřijdete.
Odpovědět0 0